Lite äckligt inlägg kanske.

varning för lite äckligt inlägg ;D

Trevligt att man spyr när man är ute med hunden!
Hade en hård slemklump i halsen som jag försökte harkla upp, gick inte så bra..
så jag fick dra ut den med fingrarna. Då spyr jag också.
Så himla trevligt måste jag få säga, INTE.
Så jag står och spyr 3 gånger medans hunden sitter & skiter.
GÅr ca 2 meter igen och spyr igen, hallå liksom.

Det ös regnade imorse kl halv 8.
Vaknade upp ur mina konstiga drömmar, och var tvungen och kissa. JAg var helt
genom blöt var jag när jag vaknade upp, pga av drömmarna ( alltså kroppen var blöt av svett, inte av att vattnet hae gått ;D )
Drömmer så otrolgt konstiga drömmar
nu på sista tiden, hum? Kan det bero på att man är gravid?

Dagens planer, ?
Finns nog inga sånna, måste komma på vad vi ska ha till middag.
Jag är så trött på komma på vad man ska äta, vi har inga ider kvar. Känns som vi äter samma sak
varje dag, fast vi inte gör det. Det är så tråååååååååkigt.....


Puss o hej
lingonpastej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0