PÅ g.

Nu är det inte långt kvar hoppas jag.
Igår gick slemproppen ( kan ha varit livmodertappen ).
Och förvärkar är bara förnamnet. Hela kroppen viker sig, och ja, vad ska man säga?
Det är på G nu. Hoppas detta inte drar ut på tiden, vill verkligen att lill knytet kommer nu.

Duschen + alvedon har varit till stooor hjälp.
Men jag kan ju inte ligga i badet hela dagarna, skulle se ut som ett russin tillslut.
Kanske blir en liten påsk kyckling i år? Haha.

Nåja.

By the way.
Vagnen är här, och den är sååå fin. Ska
försöka ta bild o lägga upp. Ska ut o provköra. Räjsa lite haha.
Puss o Kram.



Kommentarer
Frida W

Åååå vad spännande :) Hoppas allt kommer gå bra. Och du, be Adam knäppa mycket kort under förlossningen, jag tycker vi fick på tok för lite.

2010-03-31 @ 15:41:23
URL: http://findingbabyland.blogg.se/
Paulina

Jaaa jag vet, bara väntar o väntar, känns som en stor evig väntan haha. Hehe han får göra det..

2010-03-31 @ 16:33:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0