Skit väder. igen

Ush.
Det snöar ute.

Kan det bli mer än tråkigt? hum.
Jag som trodde våren va här snart. skit väder alltså.
Vaknade och kände mig nästan lite bakis..? Hur då? Kroppen känns jätte tung och huvet är inte
okey. Ska försöka komma hem i tid. Men jag tror bebe sover fortfarande. Men bussarna går ju som dom gör
på helgerna. Min mobil håller på dör. Får se om jag kan skicka iväg en biljett? Annars blir det liiiiite jobbigt..
får väl springa upp till pappa o tigga till mig 40 kr.. så jag faktiskt kommer hem IDAG. Tur att jag har min tjocka
jacka med mig, med tanke på att vädret är piss idag. Igår var det hur varmt som helst och soligt.
Idag är det BLÄ och USH.

By the way.
Igår ringde dom ifrån babyproffsen & sa att vagnen hade kommit.
YÄY.
Den ska hämtas & betalas nästa helg, enligt pappa.
Sen får våran bebis mer än järna titta ut. Bara sängen som måste hämtas ifrån Sandra...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0