Tandläkare.

Idag var jag hos tandläkaren. Fick ligga i stolen i 30 minuter innan dom kom och fixade i munnen på mig.
Fick en tandborste, för att jag fick vänta så länge. Lite snålt med EN tandborste, själv
tycker jag dom kunde bjuda på priset också :D !
Sen när jag skulle fixa nya tiden och betala så behövde jag inte pröjsa...
gick därifrån rätt så fort innan dom märktde det.
Kommer säkert hem en faktura, men jag hoppas dom inte märker nått. Vore skönt att slippa
betala ca 500 kr. Woho.

Sen när jag kom hem började jag diska, o diska..
Sen la jag mig ner i sängen och försökte vila. Precis när jag slumrade till, kommer adam hem
i högsta volym " HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY " japp.
Inte kunde jag fortsätta sova då inte, haha. Vi lagade köttbullar & makaroner. Kl 15.00.
Lite tidigt, men snart ska vi iväg och handla allt som behövs till våfflor. Jag blev så sugen på det när jag
såg att man kunde handla våffelsmet på ica 2 paket för 20 kr. Men vi ska göra egen smet.

Brukar inte direkt bli sugen på det. Det är nog för att jag är så himla tjock och gravid. Haha.
Nåja. Har lovat mamma att knipa på fredag-lördag. Då hon ska på kryssning, hon ska ju vara med på
min förlossning. Skönt för både mig & Adam. Nåja.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0