Torsdag.

Vädret kan man ju klaga på idag. För det har varit sååå tråkigt, och man blir trött bara genom att titta ut =/ !
Men imorgon är det fredag, helg. Veckorna bara rusar iväg känns det som.
PÅ lördag kommer älskade jennifer hem, åh.
Det är snack om att hon ska ha middag, hoppas hoppas hoppas. Då får hon också se min mage
innan bebis tittar ut =) .

Adam har lagat ugnstektfalukorv.
Är det gott eller? Skulle fan kunna klämma i mig en hel falu, om jag nu hade orkat det.
Tur att man har en karl som faktiskt kan laga god mat. Jag är nöjd över det haha.
Jag skulle tydligen baka hallongrottor. Klart man gör det när ens älskling ber om det.

Kan bara inte förstå hur folk kan tycka att dom är så himla goda.
Själv tycker jag att dom smakar sådär. Men jag ska göra muffins också haha ;D !
Hemmfru? Javisst.



Kommentarer
Jenny

Känns helt underbart att falukorv inte finns i staterna, ussh haha!

2010-03-19 @ 03:01:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0