Allergi

Hur tråkigt är inte vädret idag? Som det har varit dom senaste dagarna. Man vill ju knappt gå ut.
Inte alls roligt att gå ut med varken Buddha eller Leon. Men det är iallfall lite uppigande.
Nu har min allergi gett mig en käftsmäll, förkyld och det kliar all over. Måste till apoteket på onsdag och köpa ögondroppar, eftersom det inte finns nått receptfritt i piller form som man får ta i samband med ammning.
Och jag har inte nån husläkare här i Enköping, eftersom jag inte har behövt gå till Vårdcentralen ännu.
Men ska nog fixa det också, kan ju inte gå runt och må dåligt pga allergier. Synd om mig haha.

Nix, måste gå till Ica & köpa grädde och en purjolök till middagen. Det blir korvstroganoff. <3.
Underbart!
Puss o kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0