Bålsta.

Har precis matat & bytt på leon. Så nu ligger han och sussar..! Har packat vagnen och skötväskan för en dag,kväl,natt i Bålsta. Har säkert glömt hälften av allt. Men men. Måste ta och fixa mig själv också så man inte ser ut som en rishög. Så Leon ska få träffa sin gamelmorfar idag, och gamelfarfar. Full fart . . . sen blir det mys hos min mamma... det gillar jag.

Igår hade vi det super mysigt. Dock så höll jag på slockna efter en prommis till brasan och mat.
Men efter en kopp kaffe så. När vi kom hem kolla vi på en film, adam somnade, och jag såg klart den.
Rätt värdelös film, men den gick och se när man låg och mata bebis. Så jag somnade inte förns kl 1 på natten.
Och lill grabben ville ha mat vid 2. Jätte bra tajming....! Nej nu måste jag skynda mig lite så jag inte missar bussen.
Puss o hej lingonpastej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0