Barn akuten

Igår var BVC här och hälsa på. Han väger nu 3810. Och är 2 veckor. Glupsk unge? haha.
Han skrek hela dagen, gick inte att trösta han på nått sätt alls, och paniken stek upp i halsen på mig.
Kände mig rätt värdelös som inte kan trösta sitt egna barn. Sen kom adams mamma hit och jag fick lägga mig ner i 10 minuter och slappna av. Tack gode gud. Gud vad jag grät under dagen ush. Sen när adam kom hem tempa vi honom och vips, han hade 39 graders feber. Inte så konstigt att han var gnällig. Medans adam åkte till apoteket o skulle köpa alevedon till honom så ringde jag sjukvårdsupplysningen, dom tyckte vi skulle åka till dirket till barnakuten. Jaha, bara sätta sig i bilen och åka. Kul för adam som precis hade kommit hem därifrån ( han jobbar vid uppsala sjukhus ) ! Alla tester var fina, så inga fel på våran son, förutom att han har feber. Skönt. Men så små barn ska inte ha så hög feber, så det är ju konstigt att alla prover var fina. =( !

Men tur att han inte hade några större fel än feber.
Idag är han inte lika gnällig och skrikig, SKÖNT. Inte undra på att jag har ont i huvet idag.
Han har bara lite feber fortfarande. Och ligger o sover just nu. Kanske borde lägga mig brevid, ifall han får för sig
att bli super gnällig senare. Jaja.

VI mår bra eller, relativt bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0