En bra dag..

Kan ju börja med att säga, vilket kanon väder det har varit nu i 2 hela dagar. Så nu kommer man bli ledsen o lite arg när det blir dåligt väder, men som sagt, vi bor ju i Svergie, då får man räkna med sånt.. men nåja.

Var hos tandläkaren idag, Leons farmor fick passa han under tiden, och hör och hämpa.
ÄNTLIGEN BLIR JAG AV MED TANSTÄLLNINGEN. Kommer jag bli ledsen? Haha nej.
Detta sker redan om 2 veckor.
Ett minus bara. - kostnad 2140 kr. Hejja. Men hellre det än att vara, 21 år, mamma och ha tandställning för 2a gången? det har varit värt varenda krona som jag har behövt betala.... så den 1a juni kan ni tänka på mig.

Nej dags att mata lillfis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0