En bra frukost.

Sen jag kom hem ifrån förlossningen har jag börjat äta en riktig stor frukost. Vilket inte hände så ofta innan. Idag blev det tre mackor med ost, ett glas apelsinjuice och en stor tallrick med fil och russin. Hur gott som helst. Och man känner sig 100 gånger så piggare om dagarna när man får i sig en bra frukost =). Har ätit det där i tre veckor nu..
Japp, lill killen blir 3 veckor idag! Jösses! Han växer så det knakar, han kan redan ha stl  56. Innan hade han 50.
Han är ju så lång, imorn ska vi till BVC, och väga o mäta. Sist han vägdes så vägde han 3900 på akuten,
och jag lovar er, han har säkert gått över till 4000. Haha. Min glupska bebis. <3.

Ska snart piffa upp mig och gå ut i solen med Leon & Buddha. Vädret är ju helt underbart.
Satt nyss ute på balkongen och käka en muffins och drack ett glas cola <3. Blev nästan lite för varmt ha ha ha!
Inte ska man klaga nu? Nix.

Måste passa på att fixa mig innan bus ungen vaknar till liv.
Puss o hej lingonpastej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0