Framme.

Yes! Då var man i Bålsta! Blev en liten tripp till min morfar, han blev lite tårögd när han fick se Leon.
Nästan på vippen att man själv började gråta. sen fick jag ta en prommis hem till mamma, eftersom jag inte orkar släpa på bilbarnstolen. När vi kom hit blev det mat dags och blöjbyte, strax efter det kom Sara förbi. Himla trevligt, var ett tag sedan. Sen kom Jennifer. Också jätte kul. Senare kommer Sanja. Leon har varit vaken jätte länge, sov kanske 15 minuter efter lite mat, sen vakna han igen. Skönt, då kanske han sover lite mer ikväll.

Han är ju så lugn, och tyst. Har vi tur? Ingen gnällig liten sak, utan han är lugn och snäll. Hihi.
Mamma & Pärra ska snart börja med maten, grillat <3. Jammie, jag är ju döds hungrig just nu.

Saknar Adam redan. Sjukt mycket. Jag älskar dig.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0