fyfan.

Igår fick jag ett samtal ifrån tandläkaren, dom hade kollat fel, skulle betala 2140 kr. Och det skulle ju ha funkat på nå  vänster..! Men igår ringde dom och sa att jag hade betalat 2140 kr och det fattar 5960 kr.
SÅ min fråga är, hur i helvete ska jag få fram såå mkt pengar på två veckor? Inga pengar man har över när man precis har fått barn..? Och inte kunde man dela upp betalningen. Så ska jag behöva gå runt med min tandställning tills jag har råd? vilket jag aldrig kommer att ha, om jag inte lägger undan pengar typ i ett år?.
Skit tandläkaren. Jag blev riktigt ledsen, för jag inser ju att jag inte kommer kunna ta ut den nu..

Sen igår kväll åkte jag och kolla på Adams fotbolls match, fick sällskap av hans föräldrar.
Dom vann med 4-0. Grattis!

& idag blir våran älsklings Leon 1 hel månad <3, tiden går fort! Sjukt fort!
Och idag ska vi till bibblan och hämta ut hans bok. Och sedan till BVC.
Vid 08.00 var vi påklädda och redo inför dagen, har aldrig hänt att vi e uppe så tidigt. Men helt okey var det att gå upp så tidigt när solen lyser så fint.

Hej då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0