Helg.

I lördags började dagen med underbart väder. Jag o kicki åkte till coop för att köpa lite blöjor o så innan vi far iväg och kolla på adams fotbolls match. Shit vilken värme. Kan inte ha varit så himla skoj och spela då.
Men vi satt där och kollade på iallfall och drack lite kaffe. Sen var vi iväg i ca 5 min och bytte blöja på Leon, då sitter adam där vi satt o drack kaffe, och han hade tagit av sig sin match tröja. Rackaren hade fått rött kort och var tvungen och lämna planen haha, min lilla buse!

Sen åkte jag och adam och plocka upp Christian på hans jobb, för dom skulle till bolaget och inhandla lite alkohol.
På vägen hem plocka vi upp micke. När vi kom hem blev det att mata leon för min del och grabbarna kika lite på ishockey innan dom åkte och handla maten.

Sen packa vi allt som behövdes, sen gick vi till ett ställe där vi kunde grilla och grabbarna spela fotboll och drack öl. Jag hade det trevligt iallfall med min päronsoda ;D ! SÅ himla mysig dag & kväll. Vädret har vi bara att tacka för.
Hur skönt som helst.

Igår ( söndag ) var det skite väder, regn och åska. uha.
jag,adam,kicki,Leon åkte till Bålsta för att träffa Alfons.

EN bra helg.
Puss o KRam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0