Home

Nu är vi hemma igen! Han har bara virus och feber. Alla prover idag var fel fria.
Så vi köpte en ny temp o panodil, blir han inte bättre inom 3 dagar så blir det en sväng till sjukan igen... vilket jag inte vill. När vi kom hem så kändes han inte lika varm, hoppas att febern börjar avta. För han var helt genom blöt.
Svettas som en liten gris, bara bra så han får ur sig febern.

Ska snart hem till mina svärföäldar som ska bjuda mig på mat, adam tränar.
Så slipper jag laga mat. Tack för det!

Och tusen tack till Kicki ( adams mamma ) som höll mig sällskap idag på akuten, då adam jobbade!
Så himla skönt att slippa sitta där i flera timmar ensam.


Sötnosen idag på akuten <3



Kommentarer
kusin Ida

Men gud vad söt, hoppas att han snart mår bättre! Kramar till er!

// Ida

2010-05-06 @ 19:04:02
Emma

åh lilla sötnosen, vad fin han är :)Hoppas lillfisen kryar på sig snart! Kram

2010-05-06 @ 19:11:48
URL: http://emmahalme.blogspot.com
Becca

Guuuud va fin han är! Vilka ögon! Det där har du gjort bra nina!

2010-05-06 @ 20:59:00
URL: http://beccabajs.blogg.se/
paulina

tack. Han mår bättre idag. Javisst becca, bra gener haha.

2010-05-07 @ 10:19:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0