Kiss unge.

Leon sover, och jag är skit trött! Ska nog lägga mig ner och gosa lite, så kanske jag också somnar till en liten stund.
En liten rolig sak hände när vi skulle byta blöja, han ligger och ler och låter gulla ljud ifrån sig, mamma paulina
gurglar med och tycker " yes " det här går ju fint, så händer det roliga, han kisar hej vilt inne i badrummet, så dom nya reda kläderna som ligger och väntar blir ner kissade, och Leon får kiss i öran, hur man lyckas med det vet jag inte, stackars barn haha. Men det störde inte honom. Han låg fortfarande hur nöjd som helst, jaa, då pruttar han och det kommer bajs! haha.
Allt på en gång, med en glad liten unge. Kan man annat än skratta åt dom små roliga stunderna?
Var bara att plocka fram nya rena kläder. Nåja.

Nu ska vi sussa ikapp...


Kommentarer
Emma

hahaha, så härligt!

2010-05-14 @ 20:09:10
URL: http://emmahalme.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0