Morgon kaffe besök.

GodMorgon!
Fredag, underbart, det betyder att adam kommer hem tidigt, och det är helg.
Kicki ( Adams Mamma ) är ute & går en sväng med buddha, och jag sitter och piggnar till. Sedan ska vi dricka
kaffe och äta frukost. Mysigt med lite sällskap =) !

Vart tog solen vägen undrar jag?
Ska tydligen regna hela helgen, jag som hade tänkt kolla på min karls fotbollsmatch, men är det sånt här skit väder har jag ingen större lust med att stå ute med barnvagn o huttra... får bli en annan gång då vädret kanske är lite skönare.

Puss & Kram.


Kommentarer
Sofie

Usch, ja! Är jätteless på detta regnoväder! det är verkligen inte roligt att ut o gå med barnvagn, usch usch..! när ska det bli sommar?? borde va det vid det här laget!

2010-05-14 @ 12:48:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0