Pain in the huvud

Åh nej! Mitt huvud kommer att explodera snart, har så himla ont i skallen. Idag igen... vad är det som händer?
Jag kan ju inte gå runt och ha så här ont hela tiden heller? Får väl se om vi kommer iväg till BVC idag,
om mitt huvud inte blir bättre, kommer vi inte iväg alls. Ska ta mig en cig och lägga mig ner i ett halvmörkt sovrum
och försöka sova lite, om jag nu kan göra det, gör ju så ooooooont. AH blir galen.

Kl 06.00 var jag och leon påklädda vilken tid alltså bu.
Vi gick till Statiol så jag kunde köpa cig, sen somna han i vagnen, inget ovanligt!
När vi kom hem gick vi ut med Buddha... sen nu blev det frukost. Klockan är inte ens 7.
Jösses. Måste verkligen sova mer :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0