Skit lägenhet.

Skulle ut med hunden.. och det är ett projekt i sig. Först mata & byta på Leon... klä på han,
lägga han i vagnen, ( samtidigt som en hund gnäller som fan ), och min mage kurrar. Öppna hissen, ställa in vagnen, in och hämta hunden.. sen låsa. Där imellan ska jag hinna klä på mig själv.

Så man är nästan lite svettig när man ska låsa dörren.
Vad händer sen? JOOO skit dörren går inte att låsa. Står där i 10 minuter med ett skrikande barn som vill ut och en
hund som springer fram o tillbaka och gnäller som bara den för han e nödig. Åhå. Stress? PANIK.

Ringer adam, o han ber mig ta det lungt o be mig ringa adams mamma som får komma o hjälpa mig.
Men hon hade ingen bil. Så hon skulle ringa, så dom fick komma o fixa. Men jag fick gå utan att låsa dörren ändå.
Tog bara en runga runt gården...men dom kom o fixa låset,  bara med lite OLJA. wtf.

Men nu är det såhär va, att vi har bott här i 10 månader, och vi har behövt ringa om felalmäningar 10 gånger,
alltså ett fel varje månad. Ska man behöva bo såhär? Börjar bli less på våran lägenhet. Ge oss en ny.

Dålig morgon, men tur att det är fint väder idag så man kan sitta på balkongen o slappa när Leon sover.
PUSs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0