Soliga Lördag

Det är sol, sol, sol!
jag är lite trött idag, för Leon ville inte sova alls inatt, bara ligga och snutta på tuttarna.
Så mina bröstvårtor säger aj aj aj idag. Inte undra på att han inte ville sova, han hade säkert magont, bytte blöja säkert 4 gånger, men inget bajs. Men imorse så :D ungefär " YES, jackpot. " ! nu ligger han i soffan medans pappa adam spelar xbox. Och jag får sitta vid datorn och göra det jag känner för! Ska ut på balkongen och ringa min kära far och kolla om han kommer idag, kanske vi kan ta en glass i det underbara vädret?
Nååå.jaa.


Kommentarer
Frida W

Om du tror att han har magknip så kan du testa köpa Minifom på apoteket. Det gör att han kan prutta och bajsa lättare. Om det inte skulle vara magen och du ger han dessa droppar så är det ingen fara :)

2010-05-16 @ 09:09:17
URL: http://findingbabyland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0