Söndag.

God morgon! Inatt har vi inte sovit så bra alls, dels för att adam inte var brevid, och att Leon vaknade
titt som tätt och ville äta & byta bajsblöja. Sen vid 4a tiden låg han och snacka för sig själv, haha. Och inte kunde
mamma Paulina sova då inte. Barn är ju allt roliga ibland.

Just nu håller min mamma på gör frukost. Ny pressad apelsinjucie och äggsmör, mums!
Lyx.
Måste verkligen förbi pappa idag, så min farfar får träffa Leon. Eftersom jag inte gjrode det sist.
Så idag ska jag väl försöka ta mig dit innan  jag åker hem till min käraste. Leon ligger i bilbarnstolen på bordet,
japp, vi har ingen vagn med oss, eftersom jag igentligen inte hade tänkt o stanna. Men han gillar o sitta i den, bara putta lite på den så gungar den, perfekt!
Och så till vädret. Vart tog solen vägen? jag blir ju lite deppig alltså, inge kul o gå ut o gå med
hund eller barn, bara kallt o jävligt!

Nåja.
Nu ska vi äta frukost, sen lite dusch, sen ringa pappa. och kanske ringa o väcka adam :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0