Tjollahoppsan

Godmorgon.
Igår impuls åkte jag till mammas butik för att bara ha nått att göra, och hälsa på henne. Hon blev ju så klart
jätte glad... vem skulle inte bli det när ens dotter plus barnbarn kommer bara sådär? Sen följde jag med dom hem och låg på gräsmattan och myste med leon, ( han var i skugga hela tiden  ) ! Hur mys som helst... till och med
min lillebror var ute i solen, kors i taket haha! Sen kom pärras mamma,syster,olavi, och jaquline hit på middag,
timmarn gick, och när jag kolla på klockan var den jätte mycket, så jag orkade inte åka hem. Så jag och Leon stanna över natten, ovanligt? Men Nu är det morgon och vi ska komma hem relativt tidigt idag hade jag tänkt, så jag får mysa med Adam. Passa på när han inte jobbar haha. Nåja.

Ska ta mig en snabb dusch, och mata lillfisen och försöka passa en bra buss i rimlig tid.
Puss och hej.
Ha en trevlig söndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0