Drömmar!

Har väldigt länge velat åka till Australien & Nya zeeland!
Och så hade vi Thailand, men där har jag redan varit nu, tack för den julklappen föresten!

Men iallfall, jag & Adam vill verkligen åka till Australien...
Har en liten burk här hemma där vi lägger små pengar. Kommer ta år innan vi kan spara ihop tillräckligt
med pengar för att kunna åka. Då vill man ju helst vara borta 1-3 månader. Och då krävs det en hel del pengar !
Men det är ett mål iallfall. Blir lättare att spara pengar när vi båda har jobb...
Just nu, går det inte ! Adam pluggar i 2 år till, och jag är mamma ledig i ca 6 månader till. Sen ska jag börja söka jobb eller en bra utbildning. Drömmar är alltid bra att ha, mål med. Vad ska man annars sträva efter?
Nothing? !

Australien, nya zeeland, ett mindre hus, hund, bra jobb, och en bebis till ( Men inte i dags läget ) vill först njuta av Leon, och hans första år. Och återhämta kroppen! Men om 3-4 år kanske man kan börja tänka på en liten till =) !

ja.
Jag vill allt det där och lite till. Haha !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0