Farsdag.

Mätta o blelåtna!
jag är grym på göra pizza ;D !

Nu på kvällen fick vi ryck och mublerade om i sovrummet, blev riktigt bra.
Måste köpa en stol eller nått och sätta vid Leons säng, så man slipper stå upp på natten om man ska mata, eller lugna..!

Nåja.
Vi hade en mysig middag och kväll med adams mor.

Brist på annat så kommer en lista! Jag som äääälskar listor ;D

Har du kysst någon idag? Nej, men massa pussar =)

Har du haft sex idag?
haha nej! Inte hunnit, men vem vet vad som händer sen =P

Har du ett förhållande?
Ja :D

När går gränsen vid otrohet?
Puss på mun?

Är du romantisk?
Njaa, har mina stunder..

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Ja.

Har du nångång slagit någon?
Ja.

Har du lekt med någons känslor?
Lite

Länge höll ditt längsta förhållande?
3 år med J. Men jag o adam har ju varit det i 2 år och ska bli många många år till...

Hur länge var ditt kortaste?
Typ 2 veckor, haha. Jag var bara ett VAD. Jävla svin! Och självklart var man dum nog.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Ha ett förhållande.

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
haha nej?

Är du en bra pojk/flickvän?  ja det tror jag


Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Räknas Leon? =P annars adam.

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Adam.

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Gissa vetja.


Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? va? nej det vet jag inte, dom fick mig vid 20 års åldern, och skillde sig när jag kanske va 12?

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
Ett A kanske, men inte hela namnet, faktiskt!

Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Dumpad.


Kommentarer
sofie :-)

haha, men visst är det kul att göra de där listorna! :D

2010-11-14 @ 21:43:13
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0