Farsdag

Jösses vilken helg, full fart!

Inatt halv 1 när jag skulle lägga mig så vaknar såklart Leon, bara gallskriker rätt ut, inget hjälpte,
flaskan,tutten,nappen, tröst... absolut inget och tårarna bara spruta och han skakade.
Shit, måste ha drömt något riktigt läskigt. Men efter en stund tog han flaskan och började leka med sin mjuka fotboll.. och titta på tv. Pärra, jag,marcus underhöll han, och så glad man var då!

Och sov lite dåligt hela natten, men jag är inte bitter för det.

NU idag var vi alla och överaskade morfar.
Han visste inte att min moster och kusin var här, sen ghade jag två till kusiner ifrån Linköping på besök.
Så dom var också och hälsa på. Han blev jätte glad. Nästan alla barnbarn och så.

Snart ska adam hämta oss. Skönt och få komma hem igen.
Åh jäklar vad jag ska pussa sönder han. Längar såå mkt ;D !

Så grattis Adam på farsdag, vi älskar dig PUSS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0