Fredag.

Klockan är nu 10.40 !
Leon somnade på 1 minut, måste ha varit trött liten kille som har varit vaken och hållt
igång sen kl 7 imorse! Han åt 20 ml ersättning och vände på sig och la sin hand på min kind
och somnade! Åh, gullunge! Passade på att rensa hans öron, tack gud för barntopps. Hans öron är så skitiga.
haha! Han vaknade inte ens av allt mitt pillande, lyfte över han till hans säng. Då slipper man tänka på att han
kanske rullar ner på golvet.

Mamma ringde & sa att hon blir lite sen till våran dejt, som ska bli i Västerås.
Gör mig inte så mkt, då hinner jag fixa mig lite till och bara slappna av. Och inte behöva stressa.
Brukar lätt  bli så haha! Har man barn får man fasiken börja 3 timmar innan man ska iväg, men ändå så
blir tiden knappt. =S fattar inte varför.. haha!

Imorn ska jag åka till Adams föräldrar en stund.
Komma iväg hemmifrån, Adam ska ha xbox dag/kväll med grabbarna, vill man vara här då hela tiden?
Tror inte det ;D ! Så då får jag åka dit, käka god mat, ( dom gör alltid god mat ), plus, skönt att slippa
tänka på vad man ska ha till middag.

Nix.
Time till fixa sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0