Fyfan!

Fyfan vad det regnar ute, inte alls roligt!
SKulle iväg och köpa cig, tänkte ta kiosken vid oss, men var det öppet?
Big NOOO ! Shit, bara traska iväg till okq8. Tog 15 min dit & hem, och under den tiden blev vagnen
dygnbköt. För jag hittade inte regnskyddet. Leon höll sig torr iallfall, tack som fan för det! Vill inte ha en förkyld
liten skit. Men jag blev rätt så blöt haha!

Nu ligger han och sover...
sitter nu och väntar på att klockan ska bli 12, adams mamma ska komma hit med Max mat och äta
lunch med mig, så gott, så trevligt! Adam är på någon ventilations kongress eller vad han nu sa att det var?
Han brukar ju komma hem på lunchen och äta med mig, men idag får jag annat sällskap.

Nåja, ska ta en cig, gick ju inte så bra att röka på vägen hem i stormen. Den blev rätt så blöt, och det var en cig åt helvete... !!! PUSS O HEJ. lingonpastej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0