Jaha

Jaha. nu har vi varit iväg!
GIck jätte bra, adam gav mig 180 dagar.
Så det räcker nog tills leon börjar på dagis. ja, juste , måste komma ihåg att skriva ut blanketter
så vi kan ställa han i kö på ett dagis. Har hittat ett som värkar jätte mysigt. Hittade det när jag var ute på promenad.
Tar 5 min att gå hemmifrån. Annars har vi ett annat dagis mitt emot oss, kanske 300 meter.
Ska ta det som anda val. =) . vaddå nära liksom? haha!

Ska väl börja packa leons alla tusen grejer!
Måste börja i tid, annars står man där i sista secund och har panik över tiden?

BY THE WAY.
BYtta välling, och leon vaknade bara 2 gånger.
Först vid halv 2, då hade han sovit sen kl 20.00. Skönt!
Sen vakna han vid halv 6, var tvungen och byta pyjamas o blöja, för han hade kissat ner sig?
mm, sen sov vi vidare till 10! Och oh vad sömn gör mycket, känner mig jätte pigg och glad.
Tack Leon. Och tack adam.

Glad mamma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0