Jäkla gullig var du iallfall.

Inne på växtriket.

Kvinna tittar på mig och säger

-åh jag känner igen dig så mycket!
Jag: - Jasså? hm, jag känner nog inte igen dig, o blir lite röd i ansiktet.
Kvinna: - Hm jo du är så lik någon, jag har en dotter som är 18.. kanske har sett dig med henne..?
Jag: - Näe det tror jag inte, känner typ inga här i enköping, är rätt så ny här i stan...
Kvinna: - Jaha, okey då! Men jäkla gullig var du iallfall...
Jag:- åh tack ( och blir jätte röd i fejjan )

Sen tyckte hon jag hade bra smak, stog och kolla på en sak...
Haha.!
Så söt. Man blir så glad när man får höra sånt av flämlingar, inte för att det brukar ske, men det
gjorde mig glad!



Kommentarer
Päivi Fagerström

Inte så konstigt...du är ju så söt o gullig. Undra vem du har ärvt det utav...? :)

2010-11-05 @ 14:36:43
URL: http://www.hemochtrevligt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0