Leon!

Haha våran lilla gospelle har börjat prata i sömnen.
Inatt höll jag på garvaläppen av mig. Fast tyst så jag inte skulle väcka han eller adam.

Finns inge härligare än att höra han prata sådär.
Ikväll när jag skulle bada han i baljan så plaskade han för glatta livet, aldrig sett han ha så roligt.
Jag var dyblöt, såg ut som om jag hade badat själv ungefär. Så jag började skratta, då kollade han på mig
och plaskade ännu mer och får till världens gapskratt, och skratta hela tiden samtidigt som han kollade på mig
och plaskade <3. Åh han är för underbar. Det är då man känner sig såå stolt och enormt lycklig med en tår i ögat.

Ibland kan jag inte riktigt förstå att han faktiskt är MIN son. Den känslan är obeskrivlig, när man bara sitter och tittar med ett leande. Och hur kunde han bli så jävla söt? Ifs, han har en grymt snygg pappa!

Men jösses. Är ju det sötaste jag någonsin har sett. Mitt barn, min son. våran underbara Leon.



Testprovade tomtemössan ;D


Kommentarer
Päivi Fagerström

Ohhh, den tomten vill jag ska komma till mig!

2010-11-29 @ 13:29:02
URL: http://www.hemochtrevligt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0