Lördag.

Imorse tog jag en promenad med Leon & Rocky, på 1 timme.
Så skönt!
Saknar att ha hund såå mycket =( !!!

Idag var vi på leklandet, min kusin och hennes två barn, min moster ( dom kommer på besök ifrån Linköping )
pärra,mamma och jag o leon såklart! Puh. helt slut var man när man gick därifrån.
Leon fick leka i bollhavet, haha. Det var jätte skoj ju. jag lekte lite jag med ;D !

Snart blir det tacos ;D ! Sen ska jag nog lägga mig tidigt.! Imorn blir det att besöka på morfar, hela tjocka släkten ska dit och hälsa på. Sen hem till min älskling. Saknar dig galet mycket just nu, kunde fasiken inte sova =S !
Somna säkert vid halv 4. Adam har bestämt att vi ska äta pizza, jag och adams mamma ska laga mat till han.
Det är ju ändå farsdag =), så han fick bestämma. Hihi...

Nåja.
ska nog gå och vila lite med Leon
så man orkar med kvällen.
Puss hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0