Måndag.

Haha.
idag på ica blev inte mitt köp godkänt . What tha hell, tänkte jag! Kollade ju kontot innan jag gick.
Pinsamt! Men gick och tog ut pengat, tack som fan att det finns en automat utanför. Och då gick det inte att ta ut pengar. Ännu mer pinsamt, Men efter 4-5 försök så fick jag mina pengar.... puh !
Så in igen och betala. Och gå och hämtar ut mina cig, ( en speciell automat för det, heeeeelt onödigt )
Och då kommer kassörskan och frågar om jag vill ha min matkasse. HAHA. Ja tack! Den vill jag ha med mig hem.

Det var knasigt med nordea. Som vanligt!!!

Nu har vi ätit, adam är världs bäst på laga mat.
Leon fick kyckling och ris. Han hade mat strejk för någon dag sen, då han bara ville ha gröt,ersätting och välling.
Men nu går det bra igen, och jesus vad han glupskar i sig. Konstigt att han väger så lite haha.

Ska göra ett bad till han, men idag får han bada i sin lilla baja. När jag badar med
han i badkaret måste jag ha hjälp av adam, vågar inte sätta mig ner samtidigt som jag håller i han,.
Tänk om man skulle ramla, uah. Och adam pluggar just nu, så jag vill ju inte störa min älskling <3.

Hoppas ni har haft en bra dag & får en trevlig kväll. =)


Bjuder på en lite old bild så här. ;D



Kommentarer
Becca

fin du är! jag brukar lägga Liam på en handduk precis brevid badkaret och så sätter jag mig och så lyfter jag i honom. samma sak när vi ska upp, funkar perfekt!

2010-11-09 @ 17:39:14
URL: http://beccabajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0