Onsdag.

Nu på kvällen hade jag & Leon det mysigt, ( adam tränar ) ! Han fick
bada i sin lilla badbalja full med skumm. Haha lika roligt varje gång! Smörja in hans röda rumpa och på med
pyjamas. Sen in med nappen & han somnade på 1 minut. Jösses, så skönt det är! SÅ slipper man dom där
jobbiga god natt procedurerna. Bara god natt Leon så somnar han. woho. Glad mamma eller vaddå?

Hoppas det är bättre väder ute imorgon, så man kan ta sig en riktig lång promenad.
Är ute och går minst 2 gånger om dagen. Måste röra på mig, får panik annars ;D !

( jag och leon imorse, full fart )

 

NU ska jag mysa med min karl om precis kommit hem.
Massa pussar & kramar ska han få! ! ! sen blir det massa mys i sängen. & bara ha det sådär mysigt som det bara går att ha med sin käraste. Love you <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0