Pop-cooorn

popcorn i micron - check.
barn som sover - check.
laddar inför desperate housewifes

Leon är så duktig!
Dom 2 senaste kvällarna har han somnat helt själv. Har inte behövt mata han till sömns eller ha han i
min famn. För förut  var det det ända sättet att få han att sova på!
Men nu, lägger vi bara han i hans säng, matar lite med välling, och stoppar in nappen och ett gosedjur.
Sen ligger han och babblar, sen somnar han <3 såå duktig och såå skönt!

Men ikväll så skrek han, och det gjorde ont i mitt mamma hjärta. Men han fick ligga där i max 5 min.
Sen gick jag in, och pussa på han och stoppa in nappen igen, och visa att det inte är farligt att somna ensam.
Och vad händer? Jo han somnar inom 30 secunder.
Jösses! Var det bara så enkelt?  Hoppas det fortsätter så här bra. Glad mamma...!!!

Hoppas ni får en trevlig kväll.
nu ska jag invänta min karl som är och tränar fotboll <3


Kommentarer
sofie :-)

hoppas ni fick en trevlig kväll! :-)

2010-11-03 @ 01:18:56
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0