Promenix

Helt slut som människa.. nej då!
Vi var ute i ca 2 timmar, först handla på Ica, sen till leklust och fixa ett pingu underlätt till leon.
Så han slipper skita ner matbordet haha!
Sen tog vi en promenad, en lång. Leon somnade lagom tills vi kom till romberga, typiskt.
Men nu ligger han och sover. funderar på om jag ska göra det med.

Ikväll blir det fläskfile,klyftpotatis & Bea sås.
Och broccoli till mig. Lyx mat för oss haha. Synd att vi inte äter det oftare,
för jag är tokig i kött, så gott.

Näe, sova lite?
så ont i ryggen.
Puss hej lingonpastej.


Kommentarer
sofie :-)

:O Har du med ont i ryggen?! Jag har fått ont i ryggen de senaste dagarna - asont! Vet ej vad jag kan ha gjort... Bär på Teo för mycket kanske? inte skönt...



Hehe, god mat, blir nästan samma här hemma! ;D

2010-11-05 @ 19:55:27
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0