Snö.

Igår kväll plus halva dagen idag hade vi inget internet! Och shit, vad gjorde man innan man hade internet?
Hade massa saker jag ville kolla.. men det gick ju inte för sig, och så rastlös man blev då haha ^^ !

Och imorse när vi skulle göra frukost inser vi att vi inte har vatten?
jätte kul? vi hade missat att dom skulle stänga av det idag mellan 9-11.
Annars hade man ju fyllt flaskor med vatten, så man skulle kunna göra ersättning,gröt,välling...
så vi fick traska iväg till Ica för att köpa vatten! Och vad händer när vi kommer hem?
JOOO det finns vatten såklart. Typsikt. DÅ har man klätt på sig, och blivit helt svettig och traskat i onödan.
För dom hade ju inte plogat direkt. Och tur att man har en vagn med 4 fasta hjul så det var ju bara att
plöja sig fram igenom snön. ;D ! Men ändå så satt man fast titt som tätt.

Sen var vi iväg på föräldrargruppen & pratade om Relationer.
Satt mest och gapade och förstog inte hur folk hade det hemma.... hur stog dom stackars mammorna ut
med sina karlar? Tack gud att jag/vi inte har dom problemen. =S !
Tänker inte dra upp i detalj vad dom sa,, känns lite för... privat!

Imorn blir det storhandla saker till Leon.

blöjor
Ersättning
våtisar
nappar
gröt
välling
burkmat
fruktpurer

Ska fasiken fylla skåpen ;D !
Får se hur jag får hem allt också! Adam är i skolan och jag vill ha nått att göra under dagen... :D !
Nej mysa med älsklingen nu <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0