snorig Leon

Igår kväll/natt blev lillkillen dålig.
Sin 1a förkyldning.
Uah!
Undrar hur många timmar vi fick sova? Tror han vaknade 1 gång i halvtimmen.
Underbart! Men han åt iallfall upp en hel potion gröt till frukost, så lite energi fick han i sig..
nu ligger han och sover! Hoppas på att han sover nån timme!!!

Kanske får åka ner till Apoteket och fixa näsdroppar?
Eller en sug som suger bort allt snor? Finns det sånt?

Hoppas han blir bra tills på Fredag, för då ska jag & mamma åka till Västerås och
glo  i butiker. KAnske man kan hitta en julklapp till någon? Det börjar ju närma sig.
PUSSS


Kommentarer
sofie :-)

Jag vet att det ska finnas näs-sug på apoteket! Vet dock inte hur mycket en sådan kostar, har inte köpt en själv, nämligen... Men tror att det är jättebra att använda när det är sådär täppt i näsan!

Hm.. kanske borde köpa till Teo som är förkyld stup i kvarten!

2010-11-17 @ 13:25:08
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Frida W

Jag har en snorsug till Elliott och det funkar hur bra som helst, guldvärt att ha hemma. Otribaby har jag, så bara ett tips om du inte redan köpt en :) Vet dock inte vad den kostar för vi fick med den i våran bb-väska på sjukhuset. Refil kostar 50:-/paket

2010-11-22 @ 14:48:48
URL: http://findingbabyland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0