Sunshine.

Hur fint väder som helst ute, man blir 100 gånger så piggare & på bättre humör. Iallfall jag.
mamma undrade ifall jag ville komma dit och julpyssla lite, hm. Svårt att bestämma mig!
Har hunnit duscha nu på morgonen, vilket inte brukar hända! Men Leon har fått för sig att sova som en stock.


Ska snart ta fram köttbullar, ska göra lunch till adam när han kommer hem...
hemmafru? Jajjamensan. Ska nog sätta på en tvättmaskin också, och diska.
Fan vad mycket det finns att göra... men orkar man? njaa. finns roligare saker haha.

Imorgon blir det ett besök till fk. Måste prata, för jag har panik, mina mamma dagar kommer ta slut innan
Leon börjar på dagis, no no no, inte bra! Plus att jag bara tog dagar fram till Dec, =S . Och jag fattar inte hemsidan, och jag som har tel-skräck, orkar fan inte ringa dit, blir ju så, nervös och det är lättare att prata öga-mot-öga!

Adam måste ge mig lite av hans dagar, för man kan tydligen göra så. Puh. Och jag kan itne ta ut mindre dagar i veckan för då skulle det inte gå rent ekonomiskt. Måste ta ut 7/7. Lite trisst, men vad 17 ska man göra då? Hum.



Kommentarer
Becca

oj, tråkigt när det blir sådär med mammadagarna. jag tar inte ut några alls längre för att spara, vill inte att liam ska börja på dagis innan han är minst 1,5..

2010-11-04 @ 12:47:14
URL: http://beccabajs.blogg.se/
sofie :-)

Men Paulina! Adam kan ju ge dig 180 dagar (som mest) om det är det ni skulle tjäna ekonomiskt på?



Men håller med om att hemsidan är svår att fatta, jag går också hellre och pratar öga mot öga!

2010-11-04 @ 18:37:07
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0