Tack!

Kvällen igår blev riktig lyckad!
Tack för det !
Middag,förkrök,fix, utgång! Hände en konstig sak på krogen, vettefan vad som hände,
men tappade känsel i mina tänder och alla var svartklädda? HAHA, tror någon hade lagt nått i min drink?

Men iallfall nog om det, det var riktigt mycket folk, och vi dansade heeeela kvällen ungefär.
Träffa min lillebror av alla människor.. haha ! Fick världens bästa kram. av världens bästa lillebror.

Joannas man körde hem mig, dom bor i bålsta... så tack, slapp gå i snöoväder. Jenny fattade inte att
klockan var kvart i 3, och hon skulle promt stanna kvar HAHA... så vi drog hem utan henne...

Vaknade och mådde som man kanske förtjänade... inte många timmar sömn, men jag har världens
bästa pojkvänn och världens bästa son. Jag o jenny tog en lunch på max innan hon skulle iväg och jobba..

Tack återigen för en jätte rolig kväll med mycket skratt.
Det här behövde jag verkligen ! ! ! !

Nu lagar adam middag, ska bli så gott, och hoppas jag har fått tillbaka smaken, känner ingen smak dagen efter.
Skit jobbigt!
Sen blir det mys för hela slanten.
PUSS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0