Telefon samtal.

Sådär ja!
Nu har jag ringt till Försäkringskassan, och fixat problemet!
Hon var jätte trevlig, ( hur ofta får man en sån tjej? ) !
Sen när jag ändå var i farten så ringde jag MVC för att boka tid, behöver preventil medel.
Har ingen större lust att bli gravid igen! Men dom hade ont om folk så jag fick ringa ungdomsmottagningen istället.
Så ska dit den 30de ! Spännande haha! Får nog bli en p-stav igen, ( fick ingen mens på 3 år ) när jag hade den sist.
Och hur skönt är inte det då? ;D !

Så glömmer man inte bort att ta ett piller varje dag. Men som sagt!
Får se vad det blir =) !

Det snöar ännu mer ute nu. jösses.

Känner mig rätt duktig som har ringt runt nu.
Jag som HATAR att ringa okända människor, får en klump i magen och vill helst kräkas av panik.
Men jag fixade det galant!



Har var han inte så stor. Lilla killen <3


Kommentarer
sofie :-)

söta ni är/var!! :D

2010-11-25 @ 19:12:23
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
sofie :-)

o självklart råkade jag skicka innan jag skrivit färdigt!

Tänkte bara fråga hur det funkar med en sån stav? Tänkte nämligen sätta in en sån efter nästa barn ;D

2010-11-25 @ 19:14:05
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0