Utgång.? Jajjamen

Haha!
Pappa ringde och sa att vi måste köpa en pulka till Leon, och vi skulle få pengar till det.
( vi har pengar, så det är inte där skon klämmer, utan det är ren lathet tror jag ) ! Så nu har vi inget val.
Ska köpa en på coop av alla ställen, får ta det samtidigt som jag går på systemet.
Yepp.
Jag ska ut på krogen med Jenny & kanske Joanna. Sweet !
Adam ska vara hemma Med Leon, skönt och få komma iväg lite . ENSAM ! Med mina favorit tjejer... eller nästan alla iallflall... !

Ska bli så kul, ser fram emot det, har gjort det nu i ca 1 månad, japp, gäller att planera när man har barn !
Det snöar ute, jätte fint, sakta och stora flingor, precis som det ska vara. När det är storm är det ju bara pina.
Men nu är det hur fint som helst. Tänk om solen ville titta fram, det skulle ju vara b-ä-s-t!



Jag o Jenny, 2009. På kryssing som är svår att glömma HAHA.
( Precis nån vecka innan vi fick reda på att jag var gravid )


Kommentarer
sofie :-)

ha det så kul ikväll!

Och dansa inte ihjäl dig! ;D

2010-11-27 @ 12:28:42
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
josefine

fin bild :)

2010-11-27 @ 16:18:11
URL: http://osin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0