visste du att -

Visste du...

att jag vill - att Leon ska få en bra uppväxt...
att jag har - världens finaste pojkvänn/sambo, Adam <3
att jag gillar - Min familj, musik,sommar,skidor.
att jag inte gillar – svamp och gröt, ensamhet
att min senaste kyss - var så klart med Adam
att min första riktiga kyss – minns jag inte, eller kanske inte vill minnas?
att jag lyssnar mest på - Leon,Adam,tv. musuik
att jag funderar på - allt och lite till.
att jag pratar - alldeles för mycket ibland..
att jag avskyr - svek, lögner, sömlösa nätter, räkningar..
att jag tycker att kärlek är – Svårt att finna, men när man väl hittar den räcker orden inte till, Obeskrivligt underbart <3
att jag alltid kommer att – vara mig själv.
att jag är hemligt förälskad i – Daniel Johns.
att sist jag grät var – ett tag sedan..
att min mobiltelefon är – alltid med mig!
att när jag vaknar på morgonen – så blir det, cig,blöj byte, fixa frukost till adam o leon...
att innan jag går och lägger mig – så blir det cig och mys med adam...
att idag har jag – varit ute på promenad
att jag just nu tänker på - Hur skönt det skulle få vara att sova en HEL natt.. =/
att ikväll ska jag –inte göra så mkt mer än det vanliga..
att imorgon ska jag – kanske träffa mamma, ta en fika nere på stan..
att jag hoppas - att Adam förstår hur mycket han har hjälpt mig framåt. Hur lugn han gör mig, och hur
bra han får mig att må! Och han var min räddning i livet, ifrån all alkohol,allt självskadebeteande m.m !
Jag älskar dig mer än allt annat på jorden <3, Du var min pusselbit som fattades.
att jag verkligen vill – samma som innan? Ehm. Plus massa annat hemligt ;D ! haha.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0