Bada,plaska,äta.

Idag fick Leon bada med sitt badskum som han fick idag av min mamma.
haha säger bara en sak, han älskade det. Det var jätte roligt... och gott !
Jätte mysigt att bada med mamma woho.

Idag har jag ätit/fikat med Jenny,Sanja,Fia... sen kom mamma,pärra och alex och höll oss sällskap..!
Nu är jag hemma... leon sover, somnade kl 7 ? =S . Jäkla trött unge. Men han kommer  väl vakna lagom tills
man själv ska sova.. men hoppas inte på det ! ! ! !

Imorgon kommer min pappa hit, ska bli kul.
Nåja.
Ja juste, var hos mamma igår, vi kollade på min lillebrors innebandy match som gick åt helvete.
Men bra spelat iallfall! man kan ju inte vinna alla matcher, eller?

Nix pix.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0