Föräldrargruppp

Jag & Leon ska strax iväg på föräldrargruppen, adam är sjuk. Idag handlar det om infektioner..
Så han kan inte följa med. Efter det så ska jag ta bussen till Bålsta, ska fixa en sak.
Hum, det är ju snart farsdag ;D ! Och sen ska jag hem till Mamma, hon ville att vi skulle komma igår, eftersom
lill killen blev 6 månader. Men han fick ju feber och va dålig så vi åker idag istället.
Han ska få en pressent, hihi. Undrar vad det kan vara för nått roligt?

Jätte fint väder ute. Underbart!
Just nu hör jag hur adam busar med Leon, och Leon skrattar. Riktigt skratt, åh det är så
underbart att höra.

Nåja.
Måste fixa det sista innan adam kör oss, orkar inte gå haha. Det e en bit att gå till BVC.
Var närmare innan vi flyttade... :p ! Vi valde BVC på sjukhuset, om jag skulle gå så skulle det säkert ta 40 min ?
Eller vad det nu kan ta... och, idag så orkar jag inte gå hö-hö-hö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0