Helgen.

Ojsan.
Har inte skrivit på hela helgen ^^ !
Kanske för att jag inte har haft lust med att sitta framför en dator.
Har varit hemma hos mamma från fredag till söndags. Adam skulle ha fifa tunering.
Vill man vara hemma då? Bland halv fulla grabbar som nördar framför xbox? HAHA NÄE skulle inte tro det ;D !
Så jag tog Leon och åkte till Bålsta. SÅ ifredags blev det god mat och idol, plus massa gott till det.
I lördags var det innebandy och kolla på pojkar 12. Sen mötte jag upp Sara & Jenny plus jennys lillebror.
Vi tog en Lunch i Bålsta Centrum. Gott.
Kollade på en jacka som jag har velat ha som vinerjacka, men fan. Den var inte alls skön. SÅ besviken.
När jag kom hem till mamma igen så hade dom gäster, efter att dom hde åkt så åkte jag,mamma,pärra och kolla på min lillebrors match. Han spelar i Herr laget, deras B lag ;p. Så vi åkte hela vägen till Märsta.

Sen hem och käka god middag och mysa igen!
I söndags åkte jag och mamma till Kista för lite shopping, jag fick med mig en ny vinterjacka efter flera timmars letanden, ett par jeans ( lyckades hitta ett par som satt skit tajt ) är inte så lätt för mig att hitta det. och en topp.
Plus strumpor som jag har letat efter hur längesom helst. Perfekt!

Adam kom och hämtade mig och Leon.
Kom hem och så kollade  vi på toy story 3. SÅ bra var den <3.

En himmla mysig helg.
Saknade Adam såå mkt, bah. Inte så van vid detta...!!

Älskar dig sunshine <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0