Höstmarknad.

Igår var jag,mamma,leon, och adams mamma ute på säbyholms höstmarknad.
Min gamla skola. Som jag gick på gymnasium. Gick ju trädgård av någon konstig anledning. =S !
Vi hade vädret på våran sida, helt underbart var det. Hihi.
OCh mitt projektarbete har blivit jätte fint. Det har vuxit till sig, både trädet och blommorna.
Kul att se!

Jag fick hem mig purjolök och tomater.
Hade velat köpa gurka och morötter, men det fanns inte =( !

Jag fick en grillad majskolv av adams mamma, såååå gott! Så som jag har längtat hehe.
Allt har ju eleverna odlat under året, så det är ju bra saker man köper för en billig peng!
Yes!
Man borde bara köpa sånna fina grönsaker, men det kostar ju lite mer.. trisst nog.
Men ibland kan man lyxa till det. Hihi.

Nåja.
Jätte fint väder ute idag igen, men jag har röjt hela morgonen.
Få mina tankar på annt, ska ju försöka sluta röka? =S ! Admas ide, lika bra? Spara pengar.
Och få en bättre hälsa. JAH. Får se hur det går den här gången. Tjinixen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0