Inte okey att gå i mjukisar kl halv 12

Dags att ta tag i livet snart känner jag!
Går förfan i mjukiskläder och klockan är snart 12.
Inte bra paulina, inte okey.
Jenny kommer snart också.
Åh, känner stressen haha!

Måste klä på mig vettiga kläder iallfall?
Men vaaaaaaaaaaaaad? Känner att jag behöver nya kläder, men det är så
tråkigt och kolla på det nu förtiden. Hittar aldrig nått jag vill ha, bara roligt och kolla till Leon och Adam.
Men vafan, man måste väl vara lite ego kanske? Hm. Saken gör det väl inte lättare när Enköping har  världens
sämsta HM. Eller jag kommer inte ens ner till dam klderna, finns ingen hiss? Och dom har bara bas utbudet typ.
Suger! Sen finns det lindex och åhlens.
Sen finns det inte så mkt mer, jo awear , jc, och nån till.
Men inte dirket min "stil" av kläder? !

Men ibland hittar man nått.
Men inte ofta.

Skit liv.
Känner att bitterheten sitter i kroppen.
Eller är det bara kaffe som behövs?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0