Lunch dejt med Joanna.

Idag har jag haft lunch dejt med Joanna på Åbergs.
Himla gott. och vi satt där ett bra tag. Och sen sa dom att dom skulle stänga. Shit.
Satt där över 2 timmar haha. Tiden går fort när man har det trevligt. 
Sen gick jag till min morfar, som bor på äldreboande, och där mötte jag upp mamma.
Vi gick till Centrum och handlade, jag måste ha en ny fondation. Den har varit slut i flera veckor.
Måste fan ha en, känner mig så blek ibland. Inte ofta jag sminkar mig, men ibland kan man väl bli lite fin?

Nu sitter jag hos mamma, väntar på middag.
Ska sova här också. Är nog för trött för att sätta mig på bussen hem.
så jag stannar kvar här och myser med familjen. 
 
Har en förjäkla utväxt på huvet.
Men jag vet inte om jag ska färga den. För jag vet inte om jag ska bli blond igen.
och då är det väldigt dumt att färga håret svart =/ . beslutångest HEJ.
Adam får bestämma ;D !

Nej ska lägga mig ner på golvet och leka med Leon.


Kommentarer
sofie :-)

Jag tycker du va jättesnygg i svart hår :D

Fast förstår om du kanske vill gå tillbaks till din vanliga hårfärg^^ Blont va snyggt det med!

2010-10-07 @ 08:55:29
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0