Mat schema.

Idag har jag börjat skriva ner hur mycket Leon äter.
Och hur ofta!
Jag tycker han äter hela tiden? Men så är det säkert inte! Därför
har jag valt att se hur han äter, så man kan jämnföra med dagen efter...
Han är ju så glupsk av sig =P . Ska bli kul och se hur mycket han väger den 20.de
på hans 6 månadersdag, vi ska till BVC och göra 6-månadskontrollen plus sprutor

Jag har även gjort en hemlagad Potatis & morotspure. Haha.
Hoppas han kommer gilla den lika mycket som den färdiga.
Vi fick ju en stavmixer av mina tjejkompisar i inflyttningspresent.
Och den kommer vi använda väl, och vi använder den till det mesta ;D !
Kalas bra.

Vi tog en promis nu på förmiddagen. Och han somna efter 5 min.
Nu ligger han i vagnen och sussar fortfarande <3.

Ska bara komma på nått vettigt att göra idag.
Göra nått kul när adam är i skolan.
Men vad?


Kommentarer
Päivi Fagerström

Nu ska vi se om avsändaren på denna kommentar blir riktig. Du sa att det står Paulina när jag kommenterar dina inlägg och det är ju inte så bra...hihi! Han kommer säkert att gilla din hemlagade mat ska du se. Kramisar från mamma

2010-10-04 @ 13:02:19
URL: http://www.hemochtrevligt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0