Dagis.

Idag kom Leons dagis fröken hit! Gick jätte bra, och leon röjde runt som bara den, han skulle ju självklart visa alla sina bilar osv. Så imorn börjar det! Vi ska va där kl 9.00. Ska bli kul, men jobbigt för mig haha. Hur ska jag klara av att lämna mitt barn? MAH, kommer kännas konstigt ju. Haha. Men ändå rätt skönt och få va lite för mig själv.. ! I veckan ska jag få svar ifrån ICA, vill verkliiiiiigen ha jobbet, att vänta är inte min grej, åhå, KOmmer bli lite ledsen om jag inte får det, för det känndes ju så bra...


Kommentarer
sofie :-)

Vad bra att dagisfröknen kunde komma hem till er! Och hälsa i lugn o ro.



Tror inte att de gör så här :-/



Hoppas det går bra imorgon för stora killen :D

2011-04-26 @ 22:58:31
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0