helg

igår var det lördag.
Jag och leon åkte till adams föräldrar och hälsade på. Dom har ju varit utomlands ... trevligt.
Blev lite fika och lek. Och leon visade upp sig, att han kan gå några steg i taget. Sen kom A och hämtade oss efter sin träning. Till middagen blev det pizza muffins. Gott, men nästa gång blir det med någon sås. ska lägga upp recept sen ;D !
Idag, var vi på ikea och elgiganten.
Men det var inte så mkt att kolla på eftersom ikea ska flytta. SÅ det var rätt tomt på saker,...skulle kolla på en ram, och just den jag vill ha fanns inte. det är i samma serie som vi har i sovrummet! Men men.
Måndag imorgon.. öppna förskolan, som vanligt. Ser fram emot det! Komma ut lite...
Igår tog jag och leon en promenad, vi stannade till vid lekparken och gungade, haha ungen sktatta så mkt.
Så vi skrattade ikapp. Jag satt i gungan brevid så höll vi varandra i handen <3. Men vi va inte där så länge, började bli rätt mörkt. Ja vi var ute på kvällen. Riktigt skönt ute. Sen på vägen hem så ser han en bil. ( han ska alltid låta som en bil så fort han ser en ) så får han till ett as rolig ljud eller ord. YAHOO satt han i vagnen hahahaha kunde inte sluta skratta åt min goa unge som satt där och kolla på allt som fanns att kolla på. Älskar dig min lill fis.
NIxpix. Ha en bra söndag.
( jag förra helgen innan loppisen )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0